Denna dagen... ett liv

Så har halva måndagen gått... Första Juni. Inte klokt att vi redan är där, men skönt. Idag är det underbart väder och det gäller att njuta av det så länge det varar.
Idag gick jag och la mig igen när grabbarna gått till skolan.... Låg kvar och slumrade till vid halv tio. Då gick jag upp och satt sen i telefon en bra stund. Efter samtalet klädde jag på mig och gick ut en sväng.... Var väl ute en timmes tid men det är så jobbigt att promenera i denna värmen för hela jag svullnar upp som en ballong. Gör ju ont i fötterna =(. Men jag kämpar på.
Nu har jag precis tagit en riktigt skön snabbdusch och ska snart kila till jobb.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hua för att jobba i detta väder..men va gör man? Hoppas allt är ok?

Pözz.......

Postat av: Anonym

Ryms du i telefonen, det menar du väl inte...

Kram

2009-06-01 @ 16:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback