Gammal...

Yngstasonen tycker det är lite häftigt att jag snart levt hälften av hundra år....... Ja, hans tidsbegrepp är kanske inte det bästa om han tycker att jag som fyller 41 snart blir 50.... Haha.

I alla fall har han mycket svårt att förstå hur jag kan vara nöjd och belåten med att faktiskt vara "gammal". Ja, hur kan man vara det????

Jag bara tycker att det känns skönt och jag känner mig ju inte så gammal och om jag tittar mig i spegeln så ser jag i alla fall inte ut som något hunden släpat in ;)
 Är faktiskt för det mesta nöjd med hur jag ser ut..... Inte tycker jag i alla fall att jag ser så värst gammal ut.

Visst finns det en del att önska när kroppen börjar förfalla men jag är ändå nöjd i det stora hela....
Så femtonåriga sonen som aldrig vill bli äldre.... Det är ganska skönt att vara "gammal"......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback