Hemma...

Nu är jag tillbaka.... Om någon nu är intresserad ;)


Känns som mitt liv är den berömda ketchupflaskan...... Man skakar och skakar och inget händer men plötsligt kommer allt på en gång. Kom hem vid elva i går kväll efter en underbar minisemester..... Här stank "myspys" kattpiss och sopor som inte blivit utburna...... Orkade knappt inget alls då utan lät faktiskt skiten vänta. Hade fått meddelande på telefonsvararen från hyresvärden om lägenhet. I dag skulle jag jobba 9-19 och blev i morse uppringd igen av värden om lägenheten..... Så snart är det flyttdags också. Så jag ska packa, städa fixa och dona närmsta tiden för att hinna med allt... Däremellan ska jag jobba. Måste ringa värden i morgon igen för att kolla läget lite bättre.... Känns som det kan hända närmsta veckorna med flytt. Ska bli jäkla skönt att börja om.... I något nytt och eget =)

Jobbdagen idag har gått bra... Lugnt. Men efter jobb var det en sväng till affären som gällde. Hade alldeles tomt i skåpen här hemma. Har ju inte handlat på en vecka nu..... Kom sen hem och har stoppat i mig lite mat, keso, räkor och honungsmelon, det var gott.....Nu tänkte jag försöka uppdatera er på mitt liv innan jag måste sätta lite fräs... Städa en styck kattlåda *tvi* och kasta ut sopor.... Till att börja med. Får se om jag pallar något mer idag.

Förresten har äntligen sommaren kommit till Skauneland.... Strålande sol idag och alldeles underbart skönt =)



Kommentarer
Postat av: Ulla

Skönt att se dig igen,,,,njut av vädret och ha det så bra du kan,,,kram kram,,,

Postat av: ejmis

Välkommen hem!

2009-06-24 @ 15:21:22
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback