Hmmmm.....

Åh, vad skönt det är..... Att vaxet verkar fungera till belåtenhet för sonen. Så denna gången funkade det minsann med budget =)

Nu kom det visst lite regn... Skit, fast väntat. Ska iväg och jobba senare ett par timmar annars händer det som vanligt inget i mitt liv. Fan vad jag är spännande va???
 Fast kanske det är skönt för andra att läsa om någon som lever så jäkla händelsefattigt som jag... Får livet att verka lite mer spännande, vad vet jag? Folk återkommer ju hit och läser så något fängslar väl ;)

Men usch.... Vad jag är negativ idag då. Sorry...... Det är bara så just nu. PMS kan tänka. Mycket tankar och funderingar och det är jobbigt ibland att tänka för mycket. Jag önskar jag kunde vara som förr..... Spontan och impulsiv. Skit i alla konventioner eller nåt. Men nej..... Man är ju vuxen gud bevars.

Okej... Slut med trams nu.
Jag är glad....Jag är nöjd.......Jag är rent av lycklig.



Förresten känns ryggen bättre idag =)
Alltid något ju....hehe

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Låter bra att du känner dig lycklig trots allt...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback