Jag håller sakta på att dö.....

....Känns det som ;)

Fy fan vad jag är tröööött....... Har hållt igång hela dagen med avbrott för telefonsnack och ätande. Jag har burit tungt så ryggen skriker. Men åh, vad jag är duktig =) Vi har idag flyttat en hel del av de tyngsta sakerna till nya placet så ikväll finns det bara en fåtölj att slåss om i TV-rummet =) Hahaha... Lite kul.

Nu ska jag och sönerna gå iväg och käka pizza/kebabrulle.... Det har vi förtjänat =)

Förresten.... I morgon flyttar vi allt så då kommer jag att uppdatera väääldigt dåligt. Med lite tur har bredbandet flyttats inom två veckor..... Vi får väl se =)


Kommentarer
Postat av: Maria

Klart ni är värda pizza när ni är så duktiga och flyttar :-)



Vad skönt när allt är klart sen...

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback