Jaja...

Mår väl bättre nu antar jag.... Inget större fel fysiskt i alla fall och det psykiska känns väl bättre med nu. Men jag har blivit jagad idag av en bitter fan och det tar på mig.... Har helt enkelt varit en pissdag. Men jag ska ta min mammas ord med mig.... "önska dem en bra helg och njut sen av din egen lediga tid"....... Tack, jag ska göra mitt bästa.

Jäklar vad det ska vara jobbigt att packa.... Känns som jag vill ha hela garderoben med mig. Jag vet väl inte hur jag känner mig den eller den dagen och ,måste således ha kläder för alla sinnestillstånd ;) Hehehe.... Inte lätt med så värdsliga problem....

Jag och grabbarna bus har i alla fall ätit nudlar till kvällsmat och det föll dem i smaken.... Tror det är deras favorit. Men när vi satt vid matbordet kom vi att prata om hemgjord pasta... Jag berättade om en kompis när jag var barn vars mamma gjorde egen ravioli.....
Då blev grabbarna sugna på det så jag kilade ner i affären och köpte hem två burkar. Kan de ha till middag i morgon =)

Nu måste jag bannemej fortsätta med mina göromål... Känns som jag slappat för mycket idag så nu hopar sig allt =/. Nåväl... Så länge jag är klar till i morgon bitti är allt frid och fröjd =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ravioli, gud va gott, det skulle nästan jag vilja ha också.

Tur och skönt att du mår lite bättre, även om en del försöker att förpesta din tillvaro....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback