Jäkla morgon.....


Vaknade brutalt klockan sju i morse av att en byggnadsställning ställdes till rätta utanför mitt sovrumsfönster. Jippie för att ligga kvar där då till full beskådan eftersom jag ingen gardin har. Blev faktiskt skitsur för jag har inte fått förvarning om att det skulle ske =(

Jag tog täcke, kudde och öronproppar och placerade mig i soffan istället. Efter många om och men somnade jag igen..... Vaknade sen vid tiotiden av att jag låååångt borta hörde telefonen ringa..... Men hallåååå, fick fan inte ut öronproppen ur örat =O Hahaha.... Fick svara i telefonen men sa "vänta ett ögonblick" =) Fy fasiken vad läskigt det var.... Fick inte tag i den med fingret helt enkelt...... Förresten får jag förbaskat ont i öronen av att använda dem men vad gör man då man inte kan sova????

Fy fan vad jag vill flytta här ifrån.... Orkar inte med alla ljud längre. Jag slutar mina dagar på ett dårhus om jag inte kommer här ifrån =(

Nu ska jag nog gå en promenad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback