Krasch, boom, bang...

Jäklar i min lilla låda vad det åskat här nu på kvällen..... Shit, blixt och knall kom exakt samtidigt och värsta skyfallet samtidigt =/ Och här sitter jag på jobb och är något pytterädd för åskan... Haha. Men det gick bra =) Annars går väål mitt liv sin gång.... Stressad som satan så klart men jag känner något mer struktur i skiten idag... Har t.o.m. hunnit ner en sväng i grillen idag... Har ju totalt missat att vara ute i det fina vädret så jag var ju knallvit =O Jag är så trött idag att jag hoppas jag slocknar snabbt... När jag är på jobb slipper jag ju vänta ut mina söner. I morgon fortsätter städet och röjet... Undrar när jag ska hinna ställa i ordning i nya lägenheten??? Ser ut som kriget ju.... Får bli när jag kommer hem efter semestern =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åskat här med. Rensat luften iallafall, känns mycket behaglligare ute nu. Det går att andas:)

Postat av: Anna

ÅÅåååå jag som ÄLSKAR åska,

här är det ingenting....



Kram

2009-07-01 @ 21:33:17
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback