Morning darlings...

Så kom denna damen också ur sängen till sist...... Vaknade redan vid sju idag och hade lite svårt att koppla av.... Det är ju svårt att lära gamla mammor tänka om, tänka nytt. Stora grabben skulle på klassresa idag och han sov ju hos pappa. Gissa om jag var nojjig i morse att han inte skulle komma iväg och inte ha med sig vad han skulle. Men jag bestämde till sist att koppla bort det. Det ordnar sig säkert =)
Sen pratade jag en pyttestund i telefon vid åttatiden innan jag åter igen somnade. Vaknade nyss och har gjort kaffe..... Dagens väder är inte speciellt trevligt och lockar inte till utevistelse.... Gör inte jättemycket då jag ju ska jobba eftermiddag och natt.
Nu ska jag njuta mitt kaffe och kika i bloggar =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag hade också sovmorgon... skönt! ;)



Hoppas din måndag blir bra!

Postat av: LillaNisse

Undrar när du ska kunna släppa taget om barnen....

Ha en bra dag...

kram

2009-06-08 @ 15:14:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas din dag har varit underbar!



Kram

2009-06-08 @ 18:46:59
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback