Orkar inte....=(


Jag hatar att vara en hamster...... Fan vad grejer jag samlat på mig sen sist jag flyttade..... Jag vet inte i vilken ände jag ska börja och just nu har jag så ont i ryggen att det känns som den ska gå mitt av. Känner mig gråtfärdig och svettig och jag vet inte vad. Hur i hel*ete ska jag orka????

Saken är den att jag ska städa i nya lägenheten innan inflytt... Ja, jag får betalt för det. Men samtidigt ska jag packa och städa och röja här hemma..... Massa andra saker jag måste tänka på är flyttanmälan, flytt av telefon m.m. Jävla skit.

Nu skiter jag i det för idag... Orkar inte ta ett steg till =(

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Vet hur det är! Kastade drygt 10-15 sopsäckar med "skräp" när jag flyttade.



P.S. Flyttanmälan gör man enklast på
www.adressandring.se, så fixar de allt.



Kram

2009-06-25 @ 20:41:50
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det är många saker att tänka på och göra när man ska flytta, men du löser det säkert....du vet att den som väntar på nåt gott....

Kram

2009-06-25 @ 21:10:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback