Redan fredag....

Det har redan gått en hel vecka sen förra gången det var fredag... Sanslöst ;) Men jag gillar att tiden springer......hehe.
Dagen igår gick i alla fall bra och vädret höll i sig fram till kvällen då det kom någon kort skur..... Men då satt vi inomhus =)
Idag är det full rulle utanför mina fönster där de håller på att slipa av gammal färg från fönsterbleck.... Skitjobbigt. Just nu har de nog kaffepaus så jag kan sitta här lite..... Kanske jag smiter in i sovrummet med proppar i öronen och läser lite. För jag blir duktigt irriterad på sådana ljud.
Ska tvätta senare idag.... Kul va? Blir barnledig ikväll med och en vecka framåt..... Jobbigt och skönt =/. Vänjer mig säkert snart vid det. Får se vad jag hittar på ikväll.... Kanske gör jag som en vän sa åt mig.... Ringer en annan vän som också är nyskild och ser om hon har tid att ses... En riktig tjattermaja som passar en tystis som mig utmärkt att umgås med ;)
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund........


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jag håller med din vän att du ska ringa en vän, tänk på att du kan få en trevlig dag eller kväll med sällskap som omväxling till det roliga med att tvätta...

Kram

Postat av: Anna

Tittar in och önskar en trevlig helg! Nåt roligt på gång?

Allt gott..kram

2009-06-05 @ 11:45:37
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback