Söndag.....

Fy bubblan vilken natt.... Kom i säng vid tolv tror jag för att sen vakna av brandbilen vid tvåtiden... Storbrand på gång =O. Men som tur är ( för mig alltså) brinner det inte precis utanför mig utan jag lägger mig efter en stund igen och somnar om.... För att sen vakna vid fyratiden av tjattrande tjejer utanför mitt fönster =(.

Vaknade sen igen vid åtta med alldeles svullna fingrar och geggiga svullna ögon.... Fattar ingenting. Nu känns det som jag håller på att få värmeslag och jag måste fortsätta packa, vilket ger mig lite panikkänslor =/.

Som sagt innan så kommer jag inte att kunna uppdatera här inne så mycket de närmsta veckorna.... Något lite på jobb i veckan kanske men sen är det semester en vecka... I alla fall hoppas jag att ni återkommer till lilla "jags" blogg ;)

Kramen.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är nätter jobbiga med alla ljud,,,,måsskrik har vi haft i natt och en motorcykel som bullrat och fart om kring,,,,en skock unga halvfulla ungdomar som skränat värre än måsarna stundtals på en gräsplätt,,,,så säger också fy bubblan,,,,

2009-06-28 @ 10:04:07
Postat av: Anna

Koncentrera dig på flytten nu..vi kommer in och kollar om du uppdaterat! Kramar i massor från 08-land...

Postat av: -Milly-

Kikar in och önskar dig en underbar dag i solen!

är allt bra med dig?



Ja la till dig på bloglovin'.

Om du tycker om min blogg får du gärna göra detsamma.



Kram!

2009-06-28 @ 15:30:05
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej sötnos. Hoppas det går bra med packningen. Ta dig en liten eftermiddags-tupplur så går det nog finemang;)

2009-06-29 @ 10:41:40
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback