12 veckor....


Jag vill så gärna vara stolt och glad för att jag varit rökfri i tolv veckor....... Men jag kan inte riktigt frammana de känslorna för jag är sååå jäkla nära att trilla dit =(.Jag skulle gladeligen kunna kila ner i pressbyrån i detta nu och köpa en paket cigg..... Fy fan vad gott det hade varit. Men jag har helt enkelt inte råd =/. Visst kan jag köpa ett paket idag och kanske i morgon men i längden går det inte. Finns annat som pengarna behövs till....... Men inte är jag mindre röksugen för det.

Jag har varit iväg ett par timmar och städat i en lägenhet..... Fan vilken kass kropp jag har =(. Har jätteont i armarna nu..... Jag får det när jag putsar fönster och jag har ont i minsta beståndsdel av händerna..... Dessutom har jag visst lite svårt att gå....
Ni tycker säkert jag bara klagar, men lev en vecka i min kropp så ska ni få känna att det i alla fall inte är inbillning..... Jag är ju inte den som bangar.... Fast jag har ont så gör jag ju det jag måste.... Ingen annan gör det ju. Så inte är det för att slippa göra saker som jag klagar.... Jag tycker bara det är så jävla jobbigt att alltid ha ont någonstans.

Nu ska jag snart kila ner i grillen och lägga mig en stund..... Sen handla lite mat och godis =)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas värmen från grillen gör gott för värken också! =)



Kram kram!

Postat av: LillaNisse

Skärp dig nu, om du kunnat vara rökfri i 12 veckor så klarar du dig fortsättningsvis också...

Kram

2009-03-21 @ 18:49:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback