Blir knäpp...

Det är ett par saker som hänt i min kropp som jag har svårt att förlika mig med. Jag tror det beror på en kombination av att jag slutat röka och sen alla hormoner som kom med spiralen. Så förhoppningsvis ska det försvinna så småningom, men det är jobbigt medan det finns här.
Det som hänt är att jag fått jättedålig hy med massor av finnar.... Jag är uppsvullen, eller det känns så i alla fall... Fingrar och ansikte framförallt..... Sen har jag fått en hemsk huvudvärk. Den kommer och går men den försvinner aldrig helt...... Jäkla jobbigt =/. Känner mig aldrig helt frisk och fräsch.........

Till råga på allt så ökar jag i vikt trots att jag inte äter en massa....... Skitjobbigt ju =(


Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va jobbigt :( men du är så himla duktig med ciggisarna...fortsätt kämpa på så kommer du att få resultat åt andra hållet snart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback