Bojkottad.....


Det känns så..... Två kommentarer på hela dagen och nästan inga besök. Meeen.... Jag förstår er. Jag tror det har varit 6 månaders deppblogg nu och bara sporadiska kommentarer hos er från mig =/ Sorry för det........

Har i alla fall varit iväg och jobbat... När jag gick iväg innan så var det vår =) Solen sken och oj, vad varmt det var..... När jag kom ut en timme senare var det vinter igen..... Solen sken fortfarande visserligen men oj, vad det blev kallt =O. Men jag klagar inte för solen har verkligen skänkt glädje och vårkänslor i denna kropp och jag gick med ett stort leende på läpparna =)
Måtte den riktiga våren snart komma..... Jag blir så pigg och glad ju =)

Nu sitter jag här och kör lite baklänges..... Ja, jag har hällt upp en kopp kaffe nu och väntar med maten till senare. Ingen här hemma som är hungrig just nu ändå. Jo, jag är ju men jag väntar ändå en stund till =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jaha du, baklänges, gillar du det?

Kram

2009-03-23 @ 19:26:01
Postat av: Åsa.S

Jag har också dåligt med både besökare och kommentarer nuförtiden... det är nog våren, folk har annat för sig! =)



Kram på dej!

Postat av: ejmis

Här kommer ett besök och en kommentar till =)

2009-03-23 @ 20:39:46
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej då..det är så här jöö..vissa dagar orkar man inte eller har ingen lust??

Våren kommer sen sommaren..då är folk ute ;)



Pözz på dig...

2009-03-24 @ 18:35:58
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback