Dagen går...

Nu är jag sömnig..... Men det är väl för att jag sitter ner kan tänka. Kom i alla fall ut på en skön promenad innan idag och det skadade inte..... Sen blev det två väskor på Erikshjälpen... 35 kronor för båda =) Efter det låg jag i grillen en stund och det var skööönt..... Nu har dottern varit hemma på besök en stund och gick nyss hem. Så nu kanske jag borde hoppa in i duschen.... Fast jag orkar inte. Tror jag sparar det till senare.... Grabbarna ska ju iväg senare och äta middag hos sin pappa så då kan jag kanske passa på att duscha. Förresten vad det är skönt nu när de sopat bort all sand från gatorna.........

Men hu vad jag är uttråkad..... Kanske ska jag läsa =)


Mina fötter idag =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

:-) Ja de verkar ju må bra! Hihi

2009-03-26 @ 19:49:20
Postat av: Gabbi

Morning honey..

Ha en fin dag!

Kram

Postat av: Lillan

God morgon!

2009-03-27 @ 06:02:21
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Är det trötta fötter och ben efter promenaden tro? Låter skönt....

Kram

2009-03-27 @ 09:39:22
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback