En promenix....


Har varit ute en sväng nu....
Det blev en ganska lång promenad av det hela =) Varit ute i nära nog två timmar..... Visserligen har jag stannat till vid ett par affärer och apoteket på vägen men ändå. Det är jätteskönt väder ute idag så det gäller ju att passa på =)
Jäkla apoteket som inte hade medicinen hemma så jag ska hämta dem i morgon...... Men jag fick ju köpt ibumetin i alla fall. Nu har jag precis ätit lite för det glömde jag tydligen... Har inte ätit sen tio ju. Sen väntar kaffe och lite röjning här hemma innan jag måste kila till jobb för lite möte vid sex........

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Va duktig du är som varit ute och promenerat, skulle behöva det själv...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback