En timmes....

....rask promenad kom jag just hem från =). Jag var tvungen att göra något åt hunger och röksug så en promenad var ett bra alternativ..... Jag har något ont i benen nu men det är en bisak ju ;). Jag var in om och handlade på ICA på vägen också så det blev ju lite styrketräning för armarna att bära hem varor hela den vägen =)
Nu sitter jag i min fåtölj med nutrilett och cola light =) Tycker att jag förtjänat det nu och snart vankas kaffe... Hehe. Tror jag ska hinna med att färga håret och duscha också innan jag ska jobba...... I alla fall duscha måste jag ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Vad du är duktig som tog dig en promenad, och så passade du på att handla också, nu är det ju bara håret och färgningen kvar...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback