Felprioriteringar.....eller?

Idag var det tänkt att jag skulle börja städa min andra lägenhet..... Måste ju bli färdig innan den 1 april och med min värk i kroppen kommer det att ta tid. Men nu har jag gjort omprioriteringar..... Kanske feltänkt men jag måste försöka hitta lite glädje i min vardag med.

Så vad jag gjort är att städa köket och vardagsrummet...... Känns genast mycket lättare att andas. Visst får man ner stressnivån en bit om man har rent omkring sig? Tänkte se om jag orkar fixa hallen med senare idag.

Nu sitter jag med lite kaffe och har nyss scrubbat ansiktet och smort in mig... Har ju fått urdålig hy... Massor av finnar men ändå torr som fnöske =O.
 I alla fall tänker jag snart ge mig ut på en promenad i solen..... Bara gå och gå så jag får tiden att gå......... Sen när jag har gått mig trött ska jag slinka in i solariet en stund och bli lite uppfräschad =)
När jag sen kommer hem så väntar dusch med rakning och insmörjning av hela kroppen......

Kanske felprioriterar jag idag när det gäller att göra det som är viktigast men å andra sidan investerar jag lite i mitt eget välmående..... Hoppas jag ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst måste man njuta också... det är ju ändå du själv som blir "lidande" om du får stressa innan 1:e... ;P



Ha det så skönt i solen!

Postat av: Anna

Skulle tro att dina s.k "finnar" beror på stress..inre som yttre ?

Pözzen och ta hand om dig oxå ;)

2009-03-26 @ 13:45:27
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Är det så där läcker du ser ut när du städar, kanske kan man få hyra dig som "städtant"????

Kram

2009-03-27 @ 09:34:27
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback