Förresten...

Jag kom att tänka på en sak..... Mina tänder ;)
Ja.... Jag har ju skitdåliga tänder och sen jag slutade röka har det blivit än dåligare. Tandköttet alltså. Eftersom blodcirkulationen kommit igång igen så försöker tandköttet repa sig nu. Men skit samma.... En glädjande sak är i alla fall att tänderna faktiskt blivit något pyttelite vitare =) Så även om de fortfarande är tråkiga och trasiga så är de lite vitare...hehe. Ni vet väl att man ska glädjas åt det lilla =D.

"Allways look on the bright side of life"........


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Visst är det väl så att man får glädja sig åt det lilla...

Kram

Postat av: Anna

Mina gaddar va fina och starka..tills jag börja med en del mediciner :( då rasa allt...

2009-03-11 @ 23:58:52
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback