Halli hallå....

Jag hade hellre sett att det var för en vecka sen just nu =) Mycket roligare hade jag då..... Men, men, kan ju knappast säga att jag har ett jobbigt jobb. Nu är det liksom kväller och jag kan bara slappa =) Fast det är inte alltid det är så bra. Tiden går fortare om man har något att göra.
Magen min är alldeles uppblåst igen och jag börjar undra om jag har något fel där nere.... Trejde kvällen jag får andningsbekymmer efter maten och jag blir superduper trött. Menmen... Det sitter väl i hjärnan kan tänka.....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Roligare förra veckan, undrar vad du gjorde då?

Kram

Postat av: Anna

Du kanske ska ta ett besök hos farbror doktorn...

Kan ju aldrig skada att utesluta något fysiskt fel.



Kram på dig

2009-03-20 @ 21:58:56
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Klart förra veckan var roligare;))

2009-03-21 @ 06:27:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback