Hellhole...

Jag är trött på att bo i hellhole...... Önskar så att jag kunde flytta till en större stad. Absolut inte tillbaka till Malmö för storstäder är bara skrämmande. Men jag vill inte bo kvar här i alla fall.
Jag må vara osocial men jag är definitivt inte omöjlig,  jag har nu bott här i 13 år och aldrig kommit in i någon gemenskap =/. Sååå jävla konstig är jag inte...... Men det är så inskränkt och prydligt här..... Absolut inte normalt att vara som jag. Man ska låtsas som att allt är så jäkla bra och fint utåt, sen kan man leva i värsta misären. Men skit samma.... Bara det inte syns. Jag klarar inte av sådant hyckleri och har aldrig dolt vem jag är.
Då mina vänner är man väääldigt konstig.
Jag vill bara härifrån och just nu känns det panikartat att vistas ute bland "folk". Jävla skvallerby =(
Nej... Jag har faktiskt inte en aning om ifall det skvallras om mig men jag tar nästan för givet att så är fallet för här skvallras det om allt och alla.... Skitby..... Hellhole.
Hade jag haft möjlighet så hade jag flytt fältet a.s.a.p.

För övrigt känns det ju bra att denna dagen snart är slut..... Åketråkdag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta kanske inte vore så dumt, kanske till mig

2009-03-20 @ 10:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback