Hemma....

Nä, visst är det inte att ha 40-årskris bara för man klär sig så........ Jag gillar att klä mig bekvämt och lite tufft och kommer aldrig att bli en dam. Jag ser tantig ut i blus t.e.x. och har alltid gjort så... Redan som 20-åring kunde jag se ut som en tant i vissa kläder =). Samma om jag klär mig i färg.... Inte alls jag då ju =O Nä, svart ska det vara =) haha.....

Nu är jag hemma i alla fall och ska snart fixa lite mat.... Hungrig son ligger i soffan och "gnäller"..... Självklart vankas en kopp kaffe för mig under tiden =)

Nu är jag ledig 4 dagar..... Men har ju en del att göra. Städa en lägenhet, tandläkarbesök med en son i Lund, dop av brorsdotter. Så nog har jag lite att göra i alla fall... Men det finns säkert tid att lata mig med =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Klart det är inte är "krisigt".... absolut inte!!

Postat av: LillaNisse

Det låter som du kommer att häcken full....

Kram

2009-03-25 @ 21:13:47
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback