HJÄÄÄÄÄLP....

Shit och fy fan..... Jag är skallig =O
Joooo.... Jag råkade ta fel klipptillsats och rakade av en bra bit vid örat. Det var bara att fortsätta i samma stil över hela huvudet =/. Så kalla mig inte feg.....Hahaha. Det är fan bara nån jäkla millimeter nu. Fanfanfan...... Jäkla tur att jag ändå klär ganska bra i det men jag tror ändå jag får leva i mössa ett par dagar......

Lillkillens kommentar då: Men mamma, se det positivt. Nu behöver du ju inte använda vax =) Nej..... Tro fan det;)



Okej då.. Fullt så här hemskt är det inte ;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förlåt att jag skrattar, men du e ju för tokig...

Själv lät jag mamma klippa av mig alla lockar när jag var ner till Uppsala. Har inte bestämt mig än om jag är nöjd eller inte...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback