I valet och kvalet...

Åh.... Nu är jag där igen. Hur vill jag ha mitt hår??? Förra veckan kände jag mig snygg i håret och kände att det kan vänta ett par veckor till med klipp. Denna veckan känner jag mig skitful med världens pälsmössa på huvvet =/. Såååå.... Nu funderar jag ännu en gång på att snagga mig..... Hehe, bara för att jag sett några bilder på snygga snaggade tjejer så inbillar jag mig att jag också blir så snygg ;) Jag förtränger gärna den där fulkänslan jag fått de gånger jag faktiskt snaggat mig...... Samtidigt har jag lust att låta håret växa ut.... Lite längre. Och mitt i alla funderingar så gillar jag verkligen frissan jag klippt de senaste gångerna...... Grrr... Vad det ska vara svårt =/

Skitsnygga Carina Berg....


Kommentarer
Postat av: ejmis

Hår växer ju alltid ut så varför inte testa om du är sugen.

Postat av: Anna

Men du passar ju så jävla bra i kort/snaggat hår!!!

Pözz.....

2009-03-08 @ 12:52:34
Postat av: LillaNisse

Det ser ju nästan ut som min frisyr, men så där snygg är ju inte jag, men du kanske kan bli det....

Kram

2009-03-10 @ 19:48:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback