Jaha....

Så var vi där igen då..... Gap och skrik och söl. Fy fan vad tråkigt det är med en 15-åring som anser att frisyren är viktigare än att komma i tid till skolan. Han har alltså chansen att ta bussen dit men väljer att pyssla med frissan istället och inbillar sig att det är okej att ta bussen en timme senare =/ Konstigt att jag skriker då eller? Fråga mig inte hur han tar sig dit men här fick han inte vara i alla fall... Jag tror han går. Ganska dumt val när det finns cykel.......
Nu fick jag ont i huvudet och så klart dåligt samvete för att jag blev sur..... Skit att vara mamma =/


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Låter som en tråkig morgon då, inte kul att börja med bråk och skrik.....

Det finns säkert något som du kan göra för att få honom att förstå att det är viktigt att han kommer i tid till skolan...

Kram

Postat av: Lillan

Lilla gumman! Dåligt samvete föds vi mammor med...eller om vi säger så här.Det kommer automatiskt med i mödraskapet.Jag tror någon står och kastar det över oss i samm veva som barnet tittar ut!

Du är ingen dålig mamma för att du tappar tålamodet ibland.Det gör vi alla!Barnen älskar dej oavsett.Den enda kärlek som är villkorslös är den mellan ett barn och dess förälder!Där är det "no matter what" som gäller!

2009-03-04 @ 08:47:46
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback