Kan om jag vill....

Eller rättare sagt "Jag kan om jag tvingar mig" ;). Nu har jag i alla fall färgat håret och röjt undan samtidigt =) Visserligen bara ytlig röjning men det är för att jag måste iväg och städa färdigt i lägenheten...... Jag har t.o.m. städat i kattlådan =) Det finns en hel del kvar här hemma att fixa till men jag känner mig lite stressad att bli färdig med mina städlägenheter först...... Huvudsaken är att vi kan leva här hemma =)
Ska sitta ner en stund nu sen kila iväg och städa klart innan jobb....... Kaffepaus =D


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tappat lösenordet till låsta :( letat som fan men...

Snö imorse..jag som vårstäda igår ;) blääääk!!

Ha det gött gumman...

Postat av: LillaNisse

Du ser du kan bara du ger dig fan på det....duktigt jobbat...

Kram

2009-03-23 @ 19:22:20
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback