Kryss i taket....

.... eller något.
Lillkillen kom idag iväg i tid och inget bråk blev det heller =). Beror visserligen på vår urladdning i går morse...... Ja, det var inget jag berättade om då men ojojoj. Det var så mycket bråk att han kände sig väldigt manad att städa sitt rum i går efter skolan och sen vara snäll och trevlig hela kvällen ;) Nu får vi se hur länge det varar.....

Jag var nyss nere med första tvätten ju och det är verkligen vår i luften =) Det är inte sol eller så utan det är själva luften som känns annorlunda. Man blir riktigt pigg och glad av det ju.... Ja, jag i alla fall ;)

För övrigt är det bara tre dagar kvar nu innan jag reser iväg..... Så skönt =)


Kommentarer
Postat av: Görel

Mmmm härligt med våren i antågande, och som grädde på moset ska du snart resa;) Kan det bli bättre??

Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Åsa.S

Inte rätt årstid att åka norrut nu hörru! Du kommer få värsta vinterchocken ju! ;)

2009-03-10 @ 12:23:09
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Ska du ut och resa nu igen, är det kärleken som drar



Kram

2009-03-10 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback