Lång söndag.....

Det var en lååång dag på jobb som gått oerhört fort =). Jag tror aldrig jag varit med om att en jobbsöndag gått så fort... De brukar vara sega. Men nu är jag hemma och det är sååå skönt =)
Har förbaskat ont i kroppen idag och jag är trött...... Men det är inget som inte går över antar jag. Eftersom jag var iväg och städade igår och har jobbat ganska mycket med kroppen idag så är det inte konstigt. Nu hoppas jag bara att jag får sova i natt.
Nu ska jag i alla fall bara slappa.... Kanske färga håret om jag orkar. Det gråa tar sig snabbt igenom när håret är snaggat ;) Nåväl... Nu är det kaffetajm =)

Hoppas ni haft en bra dag =)



Kommentarer
Postat av: soffie

men va roligt att höra från dej,

å va trist att du har värk hoppas verkligen du får sova gott så att värken släpper,'

kram till dej

Postat av: ejmis

Jag måste också färga mitt hår snart men det får nog bli hos frissan den här gången.

Snart dags för en klippning också.

2009-03-22 @ 20:25:05
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Förstår att du inte klarar dig utan kaffe nu när du inte har cigaretterna att längta efter...

kram

2009-03-23 @ 19:18:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback