Life must go on...

Även om jag helst skulle vilja sätta mitt liv på sparlåga ett par veckor så kan jag ju inte det.... Livet går vidare vad jag än tycker om saken. Ja, missförstå mig rätt... Jag vill ju att livet går vidare men kanske lite fortare och kanske lite roligare.... Äsch, jag vet inte.......
Nu har i alla fall morgonen gått här hemma.... Killarna kom som sagt iväg som de skulle och sen har jag suttit länge i telefon med en vän och sen vilade jag en stund i sängen..... Men jag hade ingen ro att vila så länge. Nu får jag kanske ta och hoppa i duschen och tvätta av mig natten innan jag beger mig ut i solen på nya äventyr ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Kram på dej, och hoppas dagen blir bra!!

Postat av: Anna

Säger som Åsa här ovan..kram och ha en fin dag..

2009-03-19 @ 12:23:49
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Hoppas att du inte hoppade in i duschen, tänk om du halkar, ramlar och gör illa dig....

Kram

2009-03-19 @ 18:27:50
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback