Mittiveckandagen....


I går kväll när grabbarna bus skulle lägga sig sa stora sonen : Vad är det för vitt du har i nacken? VA....... Ni anar inte vad jag gjort..... Vi fick oss i alla fall ett gott skratt och jag fick nästan samtidigt ett ångestanfall..... Jäklar vi låg nästan på golvet och vred oss av skratt......
Jo så här är det.... jag har på något vis lyckats klippa/raka ett hack rakt upp i nacken....... Där är absolut inget hår kvar där och det ser heltokigt ut =O. Vilken jäkla klant man kan vara ;)
Hoppas jag kan fixa till det någotsånär idag.......

Annars då? Ja, det är onsdag och jag är ledig förutom ett litet personalmöte..... Hoppas jag inte skrämmer slag på kolleger och chef ;) Fast de är nog ganska vana vid mina frisyr- och hårfärgsbyten vid detta laget =)

Kommentarer
Postat av: ejmis

God morgon!

=)

Postat av: Jeanette

Du skrämmer inte slag på någon!

Ha en bra dag!

2009-03-11 @ 08:44:34
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Tror inte att det är något större problem, du får väl fixa till det...

Kram

2009-03-11 @ 17:03:41
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback