Näääee...

Jag tycker fortfarande inte jag är speciellt snygg men jag börjar förlika mig med min spegelbild =/ Tror jag......hehe.

Nu har jag genomlidit jobbmöte i alla fall och jag kunde ju roa mina kollegor lite med mitt hår och berättelsen om hur jag gick förbi spegeln och grät här hemma ;) Berättar man om sitt elände på ett roligt vis blir man lite gladare själv också... jag blir det i alla fall =)

Nu ska jag ha kaffe och sitta en stund i lugn och ro. Sen måste jag röja och packa lite här hemma. Reser ju iväg fredag morgon och i morgon jobbar jag till 20.00 så det är bra att ha förberett allt till grabbarna bus.... De ska liksom klara sig själv i helgen, eller ja, de ska äta hos sin pappa men annars all tid själv..... Det tror jag de klarar galant =)

Men jag måste i alla fall se till att här är rent och snyggt för då kan jag klaga på dem när jag kommer hem och de inte hållt i ordning. Är här inte rent så tycker de ju att de kan låta bli.... Jaja....kaffe var det ju ;)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det var ju tur att dina arbetskamrater tyckte att det var roligt då, det är väl alltid kul att kunna glädja någon...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback