Nehej.....

God morgon......Nu tycker jag inte det är speciellt kul längre...... Ja, såklart vaknade jag vid fyratiden i natt igen =( Då blev jag tvungen att dra ut öronpropparna för de störde mig verkligen.... Fast jag fick ju knappt tag i dem...Haha.
I alla fall har jag som vanligt legat halvvaken sedan dess och det är hiskeligt irriterande att inte få sova ut ordentligt =/.
Fy bubblan förresten vad jag är svullen idag...... Fingrarna är tjocka som små korvar och ögonen går knappt att öppna ordentligt..... Men, hur jag än mår så är det jobbdag idag och jag har definitivt ingen lust till det.....

Nu är det först kaffe som gäller så jag kanske piggar på mig och sen väntar duschen =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Stackars dig lilla vän, som inte får sova...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback