Rastlös....

Ingen bra dag detta...... Jo, det har varit en fin dag och vi har varit iväg till Kristianstad och spelat bowling men nu känner jag mig rastlös. Jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv. Fick låsa in mig på toa innan och gråta..... Jag grät så mycket att jag fick lägga mig på golvet. Jag fattar inte att det kan göra så ont inuti en när man är ledsen, men så kändes det. Nu känns det bättre men inte helt okej..... Läskigt röksugen är jag och det som hjälper just nu är att äta men samtidigt ger det ångest med allt detta ätande. Jag känner mig jättefet =(

Men det var jättekul att spela bowling i alla fall =)



Oj vad jag saknar.......... dig.



Kommentarer
Postat av: Görel

Åh Du är ju INTE FET!!!

Här kommer en styrkekram!

Postat av: LillaNisse

Får väl hoppas att du lugnat ner dig nu och inte är ledsen längre då....

Och du, vi får väl hoppas att du inte var klädd så där när du spelade bowling, men det kanske du var för att kunna vinna och distrahera alla andra...

Kram

2009-03-07 @ 23:14:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback