Slutbloggat.....

Nu skiter jag i detta........Jag kommer att blogga väldigt sporadiskt från nu.....
Har varit iväg och städat och kommer hem för att sitta en stund vid datorn. Men det kunde jag fetglömma..... Skitlaptopen är paj, kaputt, finito =(.

Sitter nu vid seeega stationära men det är bannemej inget alternativ för mig.... Här sitter jag inte skönt. sonen har oftast den och den är så seg att jag nästan hinner somna innan den laddat en sida.

Så.... Bye, bye. Vi ses väl......=(

Jaha.... Jag "ljög" tydligen...... Nu funkar den igen men jag ska ju inte ropa hej.... Skit

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Önskar dig all lycka, och kommer titta in med jämna mellanrum för att kolla om du skrivit något nytt.

Själv lägger jag undan mitt eget bloggande helt, förutom på min hemsida. Ingen läser en stängd blogg och det blev plötsligt helt onödigt att blogga.

Ha det bäst!

Kramar

2009-03-27 @ 12:37:51
Postat av: LillaNisse

Vet du inte att det är fult att ljuga...

Kram

Postat av: Anonym

testar att gå in på din blogg via google och skriva en kommentar

2009-03-27 @ 13:37:43
Postat av: Lillan

Hoppas du INTE slutat!

2009-03-27 @ 17:50:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra du inte slutat!

Håller tummar och tår för att datorn inte brakar!

Kanske fel tillfälle att fråga ej nu men skulle vilja ha lite ny design någon dag då du känner för det?

2009-03-27 @ 18:38:52
Postat av: Lillan

Åh tack:))

Ljusrosa färger....lite somrig..

Känn dej fri att knycka bilder på min blogg om du vill eller ta något som du tycker passar..

Om det går skulle jag vilja ha lite ändrat där man kommenterar...kanske rosa text om det går?

Samma typsnitt på texten som nu:))

2009-03-27 @ 19:25:24
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback