Snart sovdax...

Då har denna dagen också nått sitt slut =) Snart dags att bädda ner sig i sköna sängen.... En styck lillkille kom just ut från mitt rum... Alltså har han stängt av datorn i tid. Duktigt =) Oj... Där kom nästa son med...... Kors i taket idag vad de är duktiga......

Jobb i morgon.... Kvällsjobb. Skulle egentligen jobba natten men eftersom jag reser iväg tidigt fredag morgon tog jag natten som semester. Det känns ju bra =) Så klart har jag inte fixat det jag skulle i dag så det får jag ta innan jobb i morgon... Men det hinns säkert med =)

God natt sötnosar
Dröm fina drömmar =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

God natt vännen!

Postat av: Lillan

God morgon! Förstår du längtar att få åka:))

Om du är nära mej så kan ni kanske gå på hockey på lördag:))Näe du gillar ju inte det...men ändå:)

2009-03-12 @ 05:15:33
URL: http://lillanslilla.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback