Tvätt och huvudvärk...

Jag börjar bli innerligt trött på mitt huvud..... Det går inte en dag utan denna förbaskade huvudvärk =(. Och inte fan hjälper det med värktabletter heller..... Fast jag försöker.
Men tyvärr måste man fortsätta med livet antingen man vill eller inte och nu måste denna damen kila ner i tvätten..... Ibland är man slarvig och ibland ordentlig ;) Jag brukar bara sätta tvättmedlet i hallen efter avslutad tvätt och visste således att jag bara hade pyttelite kvar. Skulle alltså kila i affären för att handla. Men jag hade visst en nästan full paket i städskåpet =O. Jag förvånar mig själv ibland.... Att jag satt in det där det skulle vara =) Men nu sparade jag de pengarna...hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback