Uäck....

Go´morron världen..... Så jäkla trött jag är idag. Det var svårt att vakna när klockan ringde så kanske kommer jag in i gamla vanliga sovvanor igen =). Just nu sitter jag ner för det började snurra rejält i skallen nyss när sonen skulle iväg. Fy vad läskigt det känns....... Blev snurrig i hela kroppen och det är en obehaglig känsla.

Fan vad jag stör mig på att bo centralt just nu...... Det är ett jäkla väsen med sopbilarna som ska ha undan all sand. Så förbaskat störigt att inte kunna komma undan väsendet =(. SLUTA..........

Ja....tydligen är jag lite neggo idag. Men det bara är så jobbigt...... Tvi. Nu måste jag ha upp en grabb till.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Har du vaknat på fel sida idag eller?

Det blir säkert bättre efter en eller flera koppar kaffe....

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback