Uppfräschning...

Det duger inte att deppa ihop.... Jag sov i soffan en stund innan sen fick jag ett uppmuntrande telefonsamtal. Sen sorterade jag tvätt som jag måste komma ihåg att lägga in i skåpen ;) hehe.... Kilade sen ner en sväng i klädaffärerna (utan att handla) och provade några plagg och genast kände jag mig ganska smal igen =) Sen ner i solen ett tag för att bättra på brännan. Sen var jag i affären och fick komplimang av kassörskan för min fina solbränna... Tack =) Alltid kul med komplimanger....... Nu står maten i ugnen och jag har precis målat naglarna =) Känns skönt att fräscha upp sig lite.... Köpte nytt nagellack häromdagen och det var meningen att det skulle vara till tånaglarna eftersom jag inte tycker om att ha färg på fingernaglarna när de är korta men nu målade jag dem ändå och det var inte så dumt faktiskt =).
Efter maten ska jag fixa lite med ansiktet... Mask och så. Känner mig så stram och finnig...... Tjingeling

Nagellacket är nr. 87 från Depend.
Jättebra och billigt....


Kommentarer
Postat av: Görel

Härlig färg!Snyggt till solbrännan.

Kram

Postat av: LillaNisse

Det var värst vad du verkar ha hunnit med mycket idag...

Kram

2009-03-06 @ 22:05:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Nagellack piggar alltid upp =)

2009-03-06 @ 22:06:30
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Snygg färg, skulle passa mig perfekt. Målning av naglarna, får dock vänta ett tag, tills jag har tröttnat på mina lösnaglar...och det lär ta ett tag.



Kram

2009-03-06 @ 22:16:19
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback