Yrslig....

Tvi bubblan vad det snurrar..... Jag vet inte varför men det är alldeles yrsligt i benen =O. Jo, det är sant.... Det känns som om jag inga krafter har i benen och ja, det yrslar i huvudet med ;) Men trots detta har jag just kommit in efter en timmes promenad.... Jag kände att jag behövde göra något. Rastlös som attan är jag och tycker det är något trist att sitta här och glo......

Nu ska jag snart fixa lite mat här hemma sen ska jag kila över och gratulera dottern =) Vi firade henne ju förra veckan men jag har inte gett henne något än..... Så efter maten ska jag över dit. Dumma jag har planerat in fläskfilé med potatisgratäng idag och jag som bitit mig så illa i tungan =/ Jag tänker bannemej tvinga i mig mat även om det gör ont för det är sååå gott ju =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du kunde äta utan att det gjorde för ont nu då!

Postat av: LillaNisse

Det lät som en god middag, det är ju inte precis vad jag har fått i mig....

2009-03-10 @ 19:50:57
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback