Egentligen....

....skulle jag vilja vara så trött att jag kunde ligga kvar i sängen hela dagen och sova. Tycker inte alls det är kul att stiga upp till en ny dag när jag vet att inget kommer att hända. Har en del röjning hängande över mig och hur kul är det på en skala???? Näää, inge kul alls ;)

Visserligen ska jag ju kanske iväg med yngsta sonen senare idag och handla kläder så något händer ju. Nåväl, nu ska jag dricka mitt morgonkaffe och njuta av det en stund och sen ska jag bestämma mig för om jag ska ta risken med en långpromenad idag (regnet hänger i luften) eller om jag bara ska gå en kort en.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hoppas att du får en bra ledig dag och du kanske inte skall ta en för lång promenad....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback