Fem månader...

Joho, det är sant..... Idag är det fem månader sedan jag tog sista blosset på en cigg. FEM månader!!! Det var vid denna tiden på dagen också som jag rökte sista ciggen..... Jag känner mig sååå duktig och tror knappt det är sant. Att JAG klarat det.....

Annars är denna dagen inget att hänga i granen precis. Sov länge idag... Steg inte ur sängen förrän halv tio. Gäller att utnyttja barnledigheten till max. Solen skiner men det blåser halv storm och här sitter jag och slöar..... Ska kanske göra mig i ordning och komma ut en sväng.

Åskan kom en stund igår kväll förresten.... Det var inte så länge och inte superjobbigt men nog fällde jag en och annan tår. Känns faktiskt läskigt med åska när jag är alldeles ensam........
Fan vad jag avskyr ensamheten just nu =/.

Skit samma..... Ny dag, nya tag heter det väl?

Kommentarer
Postat av: Lillan

Godmorgon! Duktiga du!

Postat av: Anna

Du är så duktig! Nikotin lär vara bland det värsta att kunna sluta med...? Alkohol på nr 2..om det stämmer vet jag inte..

Ha en fin dag kramar till dig

2009-05-28 @ 09:57:33
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com
Postat av: ejmis

Har det redan gått 5 månader!!?? Duktigt!

2009-05-28 @ 20:33:08
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Du är så duktig så, tänk om man hade den tjurigheten att sluta med nåt som du verkar ha, undrar hur du gjort?

Kram

2009-05-29 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback