Försöker njuta...


Jag är alldeles ensam hemma och det är sååå skönt. Jag försöker njuta av lugnet men det är inte så lätt då jag har världens huvudvärk =( Gör så ont att jag mår illa......

Dagen har i alla fall gått sin gilla gång... Var ute på en lite sväng innan men det var ganska kallt då. Jag hade lite tur i alla fall för när jag smet in i en affär så passade det på att regna och hade slutat då jag kom ut igen =)
Gick sen hem en sväng och snackade med stora sonen som var hemma men skulle till en kompis. Sen var jag i vanlig ordning nere i solarieholmarna. Det var skönt med lite värme.....


Idag åt jag till middag: Keso, grillad kyckling och groddar =) Det var dödsgott.... Sen har jag suttit här och druckit kaffe, läst tidningar och bloggar och mailat. Har nyss tagit värktablett och hoppas på det bästa.

Ska fortsätta njuta av lugnet.... Lillkillen är ju i Göteborg med klassen till i morgon och stora grabben lär inte komma hem än på flera timmar..... Få se om det finns nåt kul på TV.


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

På tv finns det väl inget kul....

Kram

Postat av: Åsa.S

Att du orkar sitta vid datorn med sådan huvudvärk... då vill jag bara ha mörkt o tyst!



Hoppas du kryar på dej!

2009-05-14 @ 21:18:19
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Anna

Blev vrålhungrig när jag hörde vad du ätit :( får fixa nåt snabbt ;)

Önskar dig en trevlig helg..kramar i massor från 08-land ;)

2009-05-15 @ 12:14:20
URL: http://duracellmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback