Fredag...

Så var fredagen här igen då.
Själv ska jag iväg och jobba eftermiddag/natt senare men det är inget som tynger ner mig eftersom jag varit ledig ett tag nu =) Jobbar även hela långa söndagen.....
Dagen idag har varit varierande..... Steg upp i morse för att få upp sonen men gick sedan och la mig igen när han stuckit, för jag hade värsta huvudvärken..... Låg sedan kvar till kanske halv tio. Sen upp och drack kaffe och åt lite innan jag klädde på mig och drog ut på promenad..... en timme och en kvart blev det idag men benen hängde knappt med mig de sista fem minuterna så det var ju tur att jag var nästan hemma då =)
Nu har jag precis stoppat i mig en banan och dricker kaffe. Tänkte vila benen en stund nu innan jag fixar och förbereder för grabbarna när jag jobbar. Sen drar jag iväg.......


Kommentarer
Postat av: ejmis

Ska du norrut snart igen? =)

Postat av: Ulla

,,,kikar bara in för att önska dig en bra helg,,,,

2009-05-15 @ 19:18:47
Postat av: LillaNisse

Oj vad jag har missat mycket, hoppas att helgen varit bra...

Kram

2009-05-18 @ 16:34:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback