Fullt ös...

....snart medvetslös ;)

Nej, så illa är det ju inte men här går det undan i svängarna idag. Jag har handlat och förberett mat för två dagar, jag har stoppat in två maskiner tvätt (som snart är klara), dammsugat hela våningen och tömt diskmaskinen. Jag har även hunnit packa halva min väska. Snart ska jag ner i tvätten och hänga kläder och sätta igång en maskin till. Sen måste jag nog duscha känns det som. Ikväll är det jag som sitter på tåget för en helg borta och då gäller det att allt är klart här hemmavid =)

I´m so happy ;)


Kommentarer
Postat av: Görel

Åh vad härligt! Hoppas att du får en underbar helg!

Kram

Postat av: LillaNisse

Hoppas att du får en trevlig helg...

Kram

2009-05-20 @ 19:54:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är inte den enda som är lycklig, ska bli så skönt att få rå om dig lite igen

många pussar och kramar min hjärtevän

2009-05-20 @ 19:55:40
Postat av: Helena

GÖTT MOS!!!

Önskar dig en trevlig helg!

2009-05-22 @ 21:06:24
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback