Hejsahoppla...


Söndag kväll och en ledig helg har flugit förbi. Har haft sovmorgon till tiotiden två dagar nu och det är skööönt =) Igår tog jag en långpromenad till CityGross för att försöka få tag i dammsugarpåsar.
Min dammsugare är stört omöjlig att finna påsar till så den har sugit dåligt med sådana där universalpåsar. I alla fall fick jag tag i några som passade och det är ju skönt =) Sen vandrade jag hem och storstädade i vardagsrummet.... Jag chockade mig själv genom att våttorka alla ytor. Ja, jag är skitslarvig med dammtorkning så ni kan ana vad svart vattnet blev... Hehe. Så nu är det rummet verkligen skinande rent. Förresten städade jag köket med igår, men innan jag gick promenaden. Skurade golven och möblerade om köksbordet lite... Måste ha lite variation ju =)
Det var menaingen att jag idag skulle fortsätta med min "städmission" men har känt mig lite kymig idag...... Det yrslar jättemycket i huvudet. Sitter rakt upp och ner och det känns som jag ska falla av stolen ;) Känns nästan som jag är alldeles svag och på gränsen till döden.... jaja, jag är dramatisk ;) hehe.... Sååå, någon fortsatt städning har det inte blivit idag... Satt mest här och tyckte synd om mig själv till det var skittråkigt.... Då tog jag på mig kläder och gick ut en promenad... Jätteskönt väder ute. Jag satt väldigt länge i solen i parken och tjattrade i telefon med en vän......   
Har ätit pasta till kvällsmat nyss och var sen sugen på något sött (som vanligt) så det blev en liten skål russin.....

Nu ska jag slappa....

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Skönt att röjja undan!

Postat av: LillaNisse

Det verkar ju som du blivit sjuk eller nåt som städar så mycket, eller väntar du på besök?

Kram

2009-05-12 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback