Ingen hunger...

Jobbdagen har gått bra och nu är jag hemma i min ensamhet. Känns onekligen som att jag är världens ensammaste. Men jag vet att jag inte är det... Tar bara lite tid att vänja en mamma vid att barnen inte finns här. Ni vet... kontrollbehovet =/. Måste ringa dem.......


Idag har jag bara ätit två bananer....... Känns inte som jag är hungrig och är mest hela tiden illamående. Jag vet orsaken till det.... Går inte närmare in på det. Känns säkert bättre i morgon när jag börjar vänja mig vid ensamheten. Ska försöka få i mig en yoghurt i alla fall och så klart kaffe =)


Kom på att jag denna veckan får sova hur länge jag vill..... Hur konstigt är inte det då???? Fast så kom jag på att i morgon ska jag tvätta klockan sju =/. Nåväl... Det går bra det med. Brukar ju ändå inte kunna sova om jag får det.....

Nu är kaffet klart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback