Inget är som väntans tider...

Undras varför jag alltid väntar på något? Tror att om bara det eller det händer så blir allt bra...... Jag kom på mig själv med de tankarna idag. Istället för att ta tag i mitt liv nu...Just precis nu, så sätter jag det lite på sparlåga. Ganska dumt.

När skolan slutat blir allt bra..... Massa utgifter nu med student och en som slutar nian(skolresa,bal,m.m.). Det ger ångest...
När jag flyttat blir det bra....... Vill börja på nytt. Fräsch start....
När jag gått ner de kilona är allt bra..... Yeah right =/
När jag reser iväg blir allt bra.... Ja, det blir det just då, men jag kommer ju alltid hem igen.

Måste lära mig leva i nuet..... Ska bara vänta på det och det ;) hehe.....



Kommentarer
Postat av: Maria

Det där känner jag igen mig i....Försöker träna mig själv på att leva här och nu, må så bra som möjligt och inte skjuta fram saker och ting...



Ge inte upp, träna på att fånga stunden !

Carpe diem !

Postat av: Lillan

God morgon!

2009-05-04 @ 05:28:30
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback