Ny vecka...

God morgon till ännu en ny vecka i detta liv..... Dagen idag bjuder inte på särskilt upphetsande ting. Jobb i eftermiddag bara.

På tal om jobb.... Jag måste ha en förändring i mitt liv, på ena eller andra området. Just nu känner jag att ett nytt jobb skulle passat denna damen. Var nyss inne på
arbetsförmedlingens hemsida för att checka läget. Fanns ett intressant jobb i grannstaden faktiskt =) Tål att tänkas på..... Tänka snabbt dessutom för sista ansökningsdag var 10 maj.

Jag får se hur det blir.... Skadar ju inte att söka även om jag kanske skulle ångra mig. Tror faktiskt jag skulle kunna ha viss chans på jobbet.
I vilket fall som helst så måste jag ha förändring i mitt liv. Lite action ;)


Kommentarer
Postat av: Emma-Pemma

Måndag... hm.. dont like at all!! ;)



Men, bara att bita ihop & räkna ner dagarna till helgen!! Då jag hoppas solen är tillbaka & trista regnet försvunnit...



Kram!

Postat av: Lillaviola

Sök jobbet, även om du kanske sen inte tar det.

Kan vara skönt att börja med någon förändring...

Och har man en glimt av möjlighet så greppa chansen!



Ha en skön dag!

2009-05-04 @ 09:38:09
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Tösasnodden

Visst, sök du, du behöver ju inte ta det om det inte känns rätt...lycka till

2009-05-04 @ 11:20:40
URL: http://carolaeriksson.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Passa på att söka jobbet då, skadar ju inte att försöka....

Kram

2009-05-05 @ 19:42:30
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback