Sömnig..


Oj, vad jag blev sömnig.... Så fort jag satte mig ner kände jag det. Fan också.......
Jag har i alla fall promenerat 1,5 timme och fick inget regn alls över mig =) Sen in om apoteket innan det blev en stund i grillen..... Sen matinköp och hem. Har röjt undan lite här nu och käkat keso med banan och tänkte sätta mig ner med en kopp kaffe innan jag ska dammsuga också kommer denna jäkla sömnighet krypande över mig =( Jag vet ju att jag är en latmask så nu får jag peppa mig själv så jag gör det jag ska. Måste ju fasiken raka mig med ju......
Men nog är jag värd att få sitta en stund nu tycker jag.....

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart du måste få sitta ner en stund emellanåt :-)

Vem är inte lat i naturen ?



Hoppas du får njuta i solen :-)

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback